  • 1. Data: 2013-10-17 23:39:14
    Temat: Re: Ocieplenie i wykończenie poddasza
    Od: e...@g...com

    Doradzamy i pomagamy w takich sprawach jak ocieplenie poddasza i docieplenia
    stropodachów. Proszę o kontakt - http://www.eko-izolacje.pl

  • 2. Data: 2013-10-18 13:40:47
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 października 2013 23:39:14 UTC+2 użytkownik e...@g...com
    napisał:
    > Doradzamy i pomagamy w takich sprawach jak ocieplenie poddasza i docieplenia
    stropodachów. Proszę o kontakt - http://www.eko-izolacje.pl

    1. Myslisz ze po 11tu latach autor wciaz czeka na oferty?
    2. odpowiadaj pod postem
    3. tnij cytaty

    pozdrowka

  • 3. Data: 2013-10-18 13:57:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2013 13:40, Krzysztof Garus pisze:
    stropodachów. Proszę o kontakt - http://www.eko-izolacje.pl

    > 1. Myslisz ze po 11tu latach autor wciaz czeka na oferty?
    > 2. odpowiadaj pod postem
    > 3. tnij cytaty

    Toż to spamer - kryptoreklamę gnojek robi.

  • 4. Data: 2013-10-18 13:57:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Oct 2013 13:57:17 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Toż to spamer - kryptoreklamę gnojek robi.

    a odpowiadacze koniecnie muszą cały ten jego spam kopiować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-10-18 14:13:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2013 13:57, masti pisze:

    > a odpowiadacze koniecnie muszą cały ten jego spam kopiować

    Mea culpa - zwykle wycinam, ale dziś jestem po nocnym przepinaniu
    switchy i półtorej godziny snu ;)