  • 1. Data: 2013-10-17 11:03:16
    Temat: pokrycie domu blacha czy blachodachówka
    Od: b...@g...com

  • 2. Data: 2013-10-17 11:24:23
    Temat: Re: pokrycie domu blacha czy blachodachówka
    Od: b...@g...com

    W dniu czwartek, 17 października 2013 11:03:16 UTC+2 użytkownik b...@g...com
    napisał:

    Zdecydowanie blachą na pełnym deskowaniu. Blachodachówka, jesli jest układana
    tradycyjnie (bez pełnego deskowania) "bębni", co słychać na poddaszu. A jaki masz
    projekt/rzut dachu?

  • 3. Data: 2013-10-17 11:58:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2013 11:24, b...@g...com pisze:

    > Zdecydowanie blachą na pełnym deskowaniu. Blachodachówka, jesli jest
    > układana tradycyjnie (bez pełnego deskowania) "bębni", co słychać na
    > poddaszu. A jaki masz projekt/rzut dachu?

    Jak dasz cienką izolację, to na obu będzie bębnienie słychać. Jak dasz
    porządną, to będzie cichutuko.

    PS: zawijaj wiersze.

  • 4. Data: 2013-10-17 16:18:52
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Jak dasz cienką izolację, to na obu będzie bębnienie słychać. Jak dasz
    > porządną, to będzie cichutuko.

    No właśnie, blacha i blachodachówka bębnią tak samo. Wycisza dopiero
    wełna. Pełne deskowanie też wskazane. A blachodachówka jest o wiele
    ładniejsza od blachy. Więc wg mnie blachodachówka.

  • 5. Data: 2013-10-17 19:47:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    adam wrote:

    > No właśnie, blacha i blachodachówka bębnią tak samo. Wycisza dopiero
    > wełna. Pełne deskowanie też wskazane. A blachodachówka jest o wiele
    > ładniejsza od blachy. Więc wg mnie blachodachówka.

    imho piękna tytanowa blacha na rąbęk stojący jest bardzo ładna, żeby nie
    powiedzieć że fantastyczna

  • 6. Data: 2013-10-17 20:38:34
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    adam wrote:

> [...]
    > ładniejsza od blachy. Więc wg mnie blachodachówka.

    imho piękna tytanowa blacha na rąbęk stojący jest bardzo ładna, żeby nie

    to ja sie dorzuce :)
    dachowka ceramiczna czy cementowa moze byc? pelne deskowanie bedzie.

    na + cementowej wychodzi cena no i podobno szczelniejsza jest.