  • Data: 2016-07-13 11:08:34
    Temat: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 lipca 2016 11:01:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W zeszlym roku po wizycie w drink barze z Twoich okolic po wypiciu
    > wiadra tzw. drinkow smialo moglbym zostac czynnym kierowca pelnego ludzi
    > autobusu. I nie byl to bar dla kierowcow autobusow w trasie. Polskie
    > morze jest super po prostu.

    No wlasnie... Przechodze wlasnie w tym momencie przez dylemat co robic w
    przyszly weekend / tydzien. Mam propozycje wyjazdu z paczka znajomych
    nad morze (do Grzybowa) albo gdzies z zonka samemu zagranice. Obojetnie gdzie
    - mam 1400 pln do wykorzystania na bilety w wizzair (za punkty jakie
    zbieralem placac karta kredytowa ;) No i jest dylemat :) Kusi Sardynia,
    Cypr, Malta, nawet Ibiza, czy Majorka miesci sie w limicie. Czy jednak
    wybrac patriotycznie pelna Januszow z wasami schowanymi za parawanami na
    plazy w Grzybowie, zajadajacy stare dorsze pieczone na kilkudniowym oleju? ;)
    W sumie lubie ten klimacik :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.