    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 13 Jul 2016 09:06:49 -0700 (PDT)
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <nm5a8p$sd6$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <nm5dlq$q2$2@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Ocieplenie komina od wewnatrz.
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 lipca 2016 14:54:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A wniosek skad?

    Tak po prostu uwazam :) Przygoda to dla mnie emocje, a w gruncie rzeczy
    najwiecej emocji dostarcza mi sama organizacja no i podroz do miejsca
    docelowego. Jak nie biore samochodu jak np. w Gruzji - to juz sam dojazd
    marszrutkami do celu i kontakt z tubylcami daje mnostwo emocji.
    Samo zobaczenie naszego glownego celu w Gruzji czyli swiatyni Cminda Sameba
    to juz tylko wisienka na torcie. Jakby mnie tam ktos mial zawiezc autobusem,
    kazac wysiasc i powiedzial - to jest wizytowka Gruzji - masz godzine na
    zwiedzanie i wracac do busa to bym w morde strzelil :D

    Samo trzymanie sie sztywnego planu na tego typu wycieczkach byloby dla mnie
    koszmarem. Nie lubie tego. Nie lubie jak ktos mi cos nakazuje - ja wole
    wszystko sam i na wlasnych zasadach :-) Dlatego mam dzialalnosc, a nie pracuje
    na etacie, dlatego wybudowalem dom w wiekszosci "tymi recami" i tak dalej -
    taki jestem i byc moze na starosc mi sie to zmieni - narazie jednak
    uwazam takie wycieczki po prostu za straszliwie nudne. Jak to leci - nie o
    to chodzi zeby zlapac kroliczka, tylko zeby go gonic :-)

    10 lat temu latalem ze znajomymi na all inclusivy - jak na prawdziwych januszy
    podrozowania przystalo siedzielismy zamknieci w hotelach (turcja, egipt,
    kreta etc), byczylismy sie na basenie i zapijalismy sie "darmowym" alkoholem
    do upadlego (w Turcji zona mi do dzisiaj wypomina ze bylismy 7 razy, a
    ja sie 14 razy najebalem :) Wtedy mialem 25 lat wiec troche inaczej postrzegalem
    swiat. Dzisiaj mam 35 i wole zwiedzac na wlasna reke. Nie wiem, co bedzie za
    kolejnych 10 lat - zobaczymy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.