  • Data: 2009-03-01 20:04:24
    Temat: Re: Ocieplenie ścian kilka pytań
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Mar, 20:09, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > OK, myslalem o ilosci. Do tej pory to byl glowny watek, a o obwodowym
    > klejeniu nie bylo dotad mowy.

    Może i nie było. Za to były peany pochwalne dla montowania płyt na
    placki. Niejaki "tornad" w tym celuje:
    "Wiec sru, ja preferuje 6-8 cm, styro na cienkie placki. Ty uwazasz to
    bez
    sensu. "

    W dodatku ma On chyba ostatnio jakiś problem żołądkowy (albo raczej
    jelitowy), bo raz "sru" tam a raz "sru" gdzie indziej ...
    :-))))

    Oraz wcześniejszy jego tekst:
    "Teraz kilka zdan na temat. Skoro juz ktos decyduje sie na ocieplenie
    styropianem to niech to robi zgodnie z ta chyba opracowana przez
    fachowcow
    technologia. Zatem nie stosowac ocieplenia na styk z podlozem czyli
    sciana,
    tylko te 2-5 mm szczeliny zostawiac, czyli kleic "na placki"."

    Niestety montowanie płyt na placki to bardzo "popularny" błąd
    montażowy. Więc jak widzę że ktoś to zachwala to nóż mi się w kieszeni
    sam otwiera ...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.