eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOcieplenie stropu piwnicy - styropian 1x10cm czy 2x5cm? › Re: Ocieplenie stropu piwnicy - styropian 1x10cm czy 2x5cm?
  • Data: 2011-10-21 10:18:59
    Temat: Re: Ocieplenie stropu piwnicy - styropian 1x10cm czy 2x5cm?
    Od: "Tom" <t...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jezeli moge być w czymś pomocny, to od kilku dni ocieplam piwnice Parockiem (
    http://www.paroc.pl/channels/pl/building+insulation/
    solutions/ceiling+insulation/cold+ceiling+insulation
    +.asp )
    , są to płyty 120 cm dlugie, szerokie na 20 cm i grube 6 cm - taką grubość chciałem.
    Oczywiście klejenie klejem do tego nadajacym się zgodnie z instrukcją, następnie
    przykladam - dociskam porządnie i trzyma jak złoto. Jest to plyta ścięta po dłuższych

    bokach i już gruntowana od zew. na bialy kolor. Jak by mi sie kiedyś chciało i miał
    za
    duzo kasy to mozna jeszcze pomalowac, ale nie ma takiej potrzeby, bo wyglada to
    przyzwoicie. Te plyty nie mają żadnego pióra, felca itd.

    pozdr
    Tomek