  • Date: Tue, 24 Jul 2012 16:48:20 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie strychu

    > bardzo dobry tylko drogi - i poczytaj bardzo dokładnie jaki współczynnik
    > ma - bo mozna sie przejechac. Te tansze mają parametry wełny a są
    > reklamowane jako hiper-super i ze niby wystarczy tylko 15cm. A nie
    > wystarczy :-)

    To tak;
    Kosztowo jest pianka droższa od wełny, czy innego rozwiązania?
    Kosztowo, czyli za kompletne wykonanie)materiały i robociznę?)

    Właśnie te współczynniki izolacyjne; jaki być powinien? jak policzyć
    odpowiednią grubość pianki, aby mieć dobry efekt?

    Jeśli by nawet ostatecznie pianka miała być ciut droższa od innego
    rozwiązania, to chyba ze względu na mniejszy kłopot i szybkość wykonania
    zdecydowałby się na piankę.
    Tym bardziej, że obok poddasza wypiankował bym jeszcze sporą halę
    izolacyjnie, więc przy dużym zamówieniu mam nadzieję, na niski koszt
    jednostkowy.