  • Data: 2013-02-09 20:29:59
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 lutego 2013 18:18:03 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > Nigdzie nie mam gorzej niż B20, wieńce B25 i faktycznie nie zmieniło to
    >
    > praktycznie kosztów.

    Praktycznie? Skoro B15 jest u Ciebie w tej cenie co B25 to raczej ten B25 jest to
    B15;))
    Cudów nie ma;))

    > Też tak myślałem, aż pewnego dnia przyjechał 20-to tonowy wózek widłowy
    >
    > z 7-mio tonową maszyną na widłach. Od tej pory mam wszystko na jego
    >
    > drodze popękane - do zerwania.

    Po pierwsze z tego co kojarzę Ty budujesz budynek produkcyjny a nie dom.
    Do kogo do domu na podjazd wjeżdża 20 tonowy wózek widłowy z 7 tonową maszyna?

    Po drugie naprawa tego uszkodzonego odcinka będzie pewnie tańsza jak w dodatkowe
    koszty które byś poniósł robiąc metrową podbudowę zamiast normalnej.