  • Data: 2013-02-11 10:46:41
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:12e057c9-30af-441e-ba06-0ed113b89045@go
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 9 lutego 2013 22:38:57 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie będzie jeśli się zrobi zgodnie ze sztuką, czyli kołki głębiej a na
    >
    > wierzch styropianowe "zaślepki".

    > Takie cudowanie to jest "zgodność ze sztuką"?

    Budowlaną.

    > Jaka sztuką- jakiś producent systemów ociepleń czy inne ITB tak zaleca?

    Pewnie nie, tak samo jak nikt nie zaleca nie robienia mostków.

    > Dziwne na tym Śląsku masz podejście-stosować niepotrzebne rzeczy(kołki na
    > budynku jednorodzinnym) a dla usprawiedliwienia tej rozrzutności
    > komplikować
    > wykonawstwo(zaślepki do kołków);)

    Jakie cudowanie? Toż to żadna nowość, a że zwykle wykonawcom się nie chce,
    albo inwestorzy skąpią kasy to inna sprawa. Jak ktoś się upiera aby nie
    kołkować to jego sprawa, ale jeśli już kołkować to lepiej z zaślepkami tym
    bardziej jak mur z dziurawego paskudztwa.

    Może ekonomicznie nigdy się te zaślepki nie zwrócą, tego nie wiem, ale wiem,
    że jak idę zimą na spacer to widzę z daleka który dom był kołkowany a który
    nie, więc jakieś mostki to są.

    Pozdrawiam
    Ergie