  • Data: 2010-06-14 13:52:34
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem a wilgoć w środku
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Cze, 14:35, "vert" <v...@i...pl> wrote:
    > Witam serdecznie,
    >
    > proszę o poradę w sprawie terminu wykonania ocieplenia z zewnątrz. W
    > listopadzie zeszłego roku położene zostały tynki gipsowe na poroton, wewnąrz
    > budynku. Tynki zimą prawie w ogóle nie schły, wiosna była deszczowa, dopiero
    > od 1,5 miesiaca jest ciepło. Cały czas jest intensywnie wietrzone. Mimo to
    > jest jeszcze kilka większych mokrych plam na syficie a dwa nadproża schną
    > prawie niezauważalnie. Zanim strop został przykryty dachem mnóstwo wody
    > musiało wlać się we ściany.
> [...]

    mozesz ocieplac. Mury schna przez wentylacje. Wazna jest dokladnosc
    laczenia plyt na zewnatrz oraz aby zaprawa do przyklejania byla na
    obwodzie plyt a nie plackami. Zroc uwage na ocieplenie w okolicy
    murlaty.
    Miedzy murem a ociepleniem nie moze byc przestrzeni aby powietrze nie
    wysaczala sie z pod izolacji.