    From: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ocieplenie włóknem drzewnym
    Date: Sun, 31 Jul 2011 09:43:33 +0200

    > Witam,
    > wpadłem na stronie firmy Steico na elementy z włókna drzewnego jako
    > zamiennik deskowania dachu ( uniwersal 24mm ) i też zamiennik wełny
    > izolacyjnej Flex 180mm.
    >
    > Czy miał ktoś okazje pracować z czymś takim lub może ktoś ma u siebie
    > zastosowane i może wyrazić opinie o tym włóknie drzewnym.

    Zdobylem swego czasu nawet próbki całegosystemu firmy Steico....
    Niby to fajne... ale...

    > Wysłałem zapytanie o wycene to uniwersal 24mm - 21zł./m2 a flex 180mm
    > 39zł./m2 . Do tego jeszcze VAT.

    właśnie.... ale te ceny... ciekawe czy eko-terrorysci cos takiego stosuja u
    siebie ;)
    te ceny sa zaporą nie do przeskoczenia mysle ze dla większości.

    > Czy warto myśleć o takiej alternatywie czy pozostać przy tradyjnych
    > metodach ( wełna+filia ) ?

    jak dla mnie tradycyjne rozwiązanie, a pozostałą kwotę przeznaczysz juz na
    nastepny etap budowy :)

    Pzdr.
    Marcin W.