  • 1. Data: 2011-07-28 12:14:52
    Temat: Ocieplenie włóknem drzewnym
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    wpadłem na stronie firmy Steico na elementy z włókna drzewnego jako
    zamiennik deskowania dachu ( uniwersal 24mm ) i też zamiennik wełny
    izolacyjnej Flex 180mm.

    Czy miał ktoś okazje pracować z czymś takim lub może ktoś ma u siebie
    zastosowane i może wyrazić opinie o tym włóknie drzewnym.

    Z tego co wyczytałem zamiennik wełny nie pyli i ejst zupełnie nienasiąkliwy.
    Trudna decyzja do podjęcia samemu dlatego pisze na grupie.

    Wysłałem zapytanie o wycene to uniwersal 24mm - 21zł./m2 a flex 180mm
    39zł./m2 . Do tego jeszcze VAT.

    Czy warto myśleć o takiej alternatywie czy pozostać przy tradyjnych
    metodach ( wełna+filia ) ?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2011-07-31 07:43:33
    Temat: Re: Ocieplenie włóknem drzewnym
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy miał ktoś okazje pracować z czymś takim lub może ktoś ma u siebie
    > zastosowane i może wyrazić opinie o tym włóknie drzewnym.

    Zdobylem swego czasu nawet próbki całegosystemu firmy Steico....
    Niby to fajne... ale...

    > Wysłałem zapytanie o wycene to uniwersal 24mm - 21zł./m2 a flex 180mm
    > 39zł./m2 . Do tego jeszcze VAT.

    właśnie.... ale te ceny... ciekawe czy eko-terrorysci cos takiego stosuja u
    siebie ;)
    te ceny sa zaporą nie do przeskoczenia mysle ze dla większości.

    > Czy warto myśleć o takiej alternatywie czy pozostać przy tradyjnych
    > metodach ( wełna+filia ) ?

    jak dla mnie tradycyjne rozwiązanie, a pozostałą kwotę przeznaczysz juz na
    nastepny etap budowy :)

    Pzdr.
    Marcin W.

  • 3. Data: 2011-07-31 21:59:07
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Jeszcze jedno mnie męczy bo znalazłem gdzies na jakimś forum że do tego
    idzie jeszcze na uniwersal dodatkowo folia, membrana... czyli flex
    miedzy krokwie, na krokwiach uniwersal i na nim jeszcze membrana...

    Może to ktoś potwierdzić ? Jeśli eco bedzie porownywalne ( bo wełna też
    za tania nie jest ) to myśle że może i bym sprobował ale jeśli cena
    przygniecie portfel no to standard bedzie...

    Pozdrawiam...