  • Data: 2009-03-14 07:27:47
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości
    news:gpfi8s$a2l$1@inews.gazeta.pl...

    > Serio Cię podziwiam. Gdyby moja córka (6l) przez jakiegoś capa wylądowała
    > w szpitalu i gdyby się do mnie jeszcze tak odezwał, to bym skur...syna
    > zatłukł.
    >
    > powodzenia
    > rafał

    zatlukl jak zatlukl ale to juz sie kwalifikuje do odszkodowania
    ja bym zebral papiery i wystartowal do ubezpieczyciela o odszkodowanie
    a ci pozniej bardzo szybko znajda winnego
    a i sasiad jak nie ma OC to wklad z kwasowki zrobi nastepnego dnia
    nic tak nie dziala na szybkosc dzialania jak strach przed odszkodowaniem
    wrzuc to na pl.soc.prawo tam najpredzej doradza
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl