    From: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Date: Tue, 17 Mar 2009 19:19:14 +0100

    Tak kończąć wątek to rozmawiałem wczoraj z osobą, która była podczas montażu
    i budowy kominka.

    Jest przekonana to co widziała, że szyber zamykał jedynie POŁOWĘ rury
    wylotowej a nie cały jego przekroj!
    Więc.... hmmmmmmm jak to jest? Palenisko było już na tyle niewielkie, że
    wydaje mi się że raczej wydostałoby się wszystko przez komin. Może częściowo
    spaliny wydostawały się przez otwory wlotowe wchodzące na dole wkładu i mój
    ból głowy i dziwne samopoczucie wynikało z tego, że podtrułem się spalinami?
    A może to jednak był tlenek węgla tyle, że w bardzo niewielkim stężeniu?

    A może kończąc wątek, zrażony trochę postawą niektórych forumowiczów,
    pozostawmy te pytania bez odpowiedzi....

    --

    P a l m @