  • Data: 2011-02-18 18:57:05
    Temat: Re: Od prawie tygodnia slonce i
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ijl6cn$np5$1@news.onet.pl...

    > Nie jestem pewny, czy to jednak nie jest zbyt dużo. Rozmawiałem niedawno
    > ze znajomym hydraulikiem. U niego pracują 3 płaskie cosmosun i grzeją
    > zasobnik 300l + zasobnik 150l w kotle. Mimo, że to w sumie 450l, facet
    > latem puszcza gorącą wodę na drabinki w łazience, aby schłodzić to co w
    > zasobnikach.

    Mnie to nie dziwi. Podejzewam, ze latem nagrzalby i dwa razy tyle wody gdyby
    mial taki zasobnik. Ciekawe jakie temperatyry zasobnika byly powodem
    przerazenia? Gdyby nie schladzal to woda w zasobniku dojdzie do jakiejs tam
    temp. po wyzej ktorej straty kolektora beda na tyle duze, ze zasobnik nie
    bedzie juz grzany. Przez schladzanie zasobnika zwieksza sprawnosc kolektora.

    Pozdro.. TK