  • Data: 2011-02-21 17:16:24
    Temat: Re: Od prawie tygodnia slonce i
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lut, 19:58, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:

    > jaka pompa? ja m wie o glikolu. I corocznym pakowaniu kasy w teoretycznie
    > bezobslugowa instalacje. Basen - owszem jesli ktos ma, lubi itp.

    W zasadzie to wystarczy domowic nagrzewnice odpowiedniej mocy + duzy
    wentyl + bypass instalacji solarnej (nawet pompki nie trzeba
    dodatkowej) i po sprawie. Tutaj nawet chlodnica samochodowa sie nada
    bo jest dedykowana do takich temperatur :) 1-2k pln i mamy
    zabezpieczony uklad powiedzmy 30-40kW :) Jeszcze lepsze wyjscie to
    oczywiscie dolne zrodlo pompy ciepla + wymiennik. Tyle ze duzy uklad
    solarow i pompa ciepla to dwa rozne kierunki - raczej nikt obu
    zestawow u siebie stosowac nie bedzie :-)
    pozdr.

    --
    Adam