  • Data: 2012-11-16 14:31:54
    Temat: Re: Od stycznie niższe ceny gazu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 listopada 2012 14:00:04 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:

    > No tak pisz�c, to ma to r�ce i nogi. A podaj kubatur� pomieszcze�. Nie
    > budynku, tylko samych pomieszczeďż˝, piwnica, parter, poddasze.

    Pfff nie wiem - nie chce mi sie liczyc - mam Ci podawac kubature wszystkich
    pomieszczen? Mam ich w sumei 18 ;)

    Piwnica 140m2 wysoka na 2,6m
    Parter 140m2 wysoki na 2,65m
    Poddasze - tu prawie same skosy - po podlogach 85m2 ale same skosy wiec kubatura
    pewnie jak dla pomieszczen wys. okolo 1,5m

    Mi sie juz naprawde znudzilo licytowanie i liczenie :)
    pozdr.

    --
    Adam