  • Data: 2016-03-07 11:05:11
    Temat: Re: Odbiór domu jednorodzinnego
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-07 o 10:04, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 09:35:18 UTC+1 użytkownik Kżyho
    > Ja jak przenosiłem pozwolenie na siebie to kierbud wszystko załatwił i nie pamiętam
    aby potrzebny był podpis poprzednich właścicieli.
    > Zapytaj u zródła-zajdż do PINB i tam zapytaj

    W PINB jak pytałem, to taki mocno formalny Pan z postawą pt. "ja wiem
    wszystko najlepiej, a Ty tu człowieku gorszego sortu z jakimiś
    pierdołami do mnie" twierdził, że muszę mieć oświadczenie. Nie wiem, nie
    próbowałem jeszcze składać wniosku bez niego.

    /__/_* /
    /