eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieOdgrzeję kotleta - kredyty w CHFRe: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <o...@l...harvard.local>
    <57a78676$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Sun, 7 Aug 2016 22:34:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <57a78676$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <57a79b46$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-162-113.play-internet.pl
    X-Trace: 1470602054 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 94.254.162.113:54356
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:518280
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2016-08-07 21:05, wolim wrote:
    > Przeczytałem tylko pierwsze 2-3 akapity. Brednie. Trzeba być idiotą,
    > żeby nie zdawać sobie sprawy z ryzyka kursowego. A już tłumaczenie się
    > tym, że się jest humanistą, woła o pomstę do nieba. Czy humanizm zwalnia
    > z myślenia? [...]

    Ale to generalnie jest tak, że zgodnie z obowiązującym prawem konsument
    w relacji z firmą jest traktowany jak bezmózg. I fakt, że rzeczony
    konsument podczas zakupów nie zapomniał oddychać już należałoby
    rozpatrywać w kategoriach cudu prawdziwego.

    Sytuacja z kredytami frankowymi doskonale wpisuje się w ten scenariusz:
    "nie znałem się, nie wiedziałem, mózg zostawiłem domu jak szedłem po
    kredyt".

    Tak więc nie ma się co napinać - taki urok biznesów z konsumentami (nie
    tylko w Polsce).

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1