  • Data: 2016-08-07 23:19:52
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-06 o 13:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Na grupie[ciach]

    Specjalna ustawa dla wszystkich naciągniętych czy też
    wciągniętych w coś przez własną głupotę czy niewiedzę?
    Czy tylko dlatego coś się należy kredytobiorcom,
    że są dużo w plecy?
    A ja ostatnio kupiłem Magnum w sklepie na rogu -
    2 sztuki po 5 zł a w Żabce były po 3,50.
    Jaką pomoc rząd i prezydent przewidują w tej sytuacji?

    Dajcie już spokój temu biadoleniu.