  • Data: 2016-08-07 23:10:40
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 13:26:07 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Na grupie "polityka" pojawił się ciekawy post, który oddaje w 100% moje
    > zdanie o kredytach w CHF, pisałem wielokrotnie o tym, że miano "instytucji
    > zaufania publicznego" do czegoś obliguje:

    Za każdym razem, kiedy ktoś użyje pojęcia "humanista" jako synonimu
    kretyna matematycznego, mam ochotę go opierdolić grubym słowem.
    Przypomnę definicję (pierwszą z brzegu):

    "humanizm - antropocentryczna postawa intelektualna i moralna, wyrażająca się
    troską o potrzeby, szczęście, godność i swobodny rozwój człowieka, a także
    przykładająca wagę do racjonalnego myślenia.
    [..] Praktyczną podstawą jest przekonanie o istnieniu różnych możliwych do
    rozwijania rodzajów intelektu, takich jak zdolności analityczne, matematyczne,
    lingwistyczne itp."

    Gdzie tam jest o analfabetyzmie matematycznym i bezmyślności?

    Poza tym całkiem niedawno była audycja w radio na ten temat, zadzwonił
    jakiś doradca kredytowy i powiedział, że każdemu klientowi, biorącemu
    kredyt w CHF, mówił o ryzyku walutowym, ale żaden się tym nie przejął.

    L.