  • Data: 2016-08-08 09:37:42
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 sierpnia 2016 00:02:59 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Nie wiem co konkretnie mówił wspominając o ryzyku walutowym, ale w to
    > że nikt nie chciał go słuchać wierzę bez zastrzeżeń, patrząc na
    > poziom dyskusji o kredytach frankowych w przestrzeni publicznej...

    No zobacz, a ja ci powiem że wojna będzie. Naprawde. Będzie.
    Przejąłeś się?

    Pewnie nie bo nie wiadomo czy u nas i jaki będzie miała wpływ i czy długo potrwa itp.

    Mechanizm taki sam jak dla franka.
    Mnie to nic a nic nie dziwi.

    I tak jak Tomasz pisze. Jakby powiedział że kurs skoczy o 100% i pokazał symulacje
    dla takiego kredytu to by sie ludzie za głowy złapali.
    No bo jak to?
    Biore 400kpln, splacam 200 i jeszcze 600 do splacenia?

    :)