  • Data: 2016-08-08 20:49:59
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    oW dniu .08.2016 o 19:46 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Tez bylbym wniebowziety jakby mi ktos z nieba zeslal splacenie czesci
    > kredytu,
    > ktory zaciagnalem swiadomie. I gdyby to tylko banki poniosly strate to
    > pal
    > licho - przymknalbym oko, ale chyba nie myslisz, ze banki (podobnie jak
    > jest
    > obecnie z podatkiem bankowym) nie przerzuca tego kosztu na pozostalych
    > klientow, czyli np. na mnie? Dlatego jestem przeciwny.

    Nie przyjmujesz do wiadomości, że tzw "kredyty denominowane" to był zwykły
    przewał na wydojenie naiwnych. Czas pokaże czy nie było to zwykłe
    pospolite przestępstwo.
    Już teraz są przesłanki do tego, że Banki nadużyły zaufania publicznego do
    maksymalizacji zysków, co stoi w sprzeczności z kodeksem etyki bankowej a
    być może prawem bankowym.
    Jak już to zrozumiesz - zmieni Ci się punkt widzenia, czego Tobie i nam
    życzę :-)
    Wolny rynek nie pozwoli na przerzucenie kosztów na pozostałych klientów.

    TG