  • Data: 2016-08-23 14:49:58
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 14:06:44 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Odsetek lichwiarskich nie dostali, więc o co chodzi?
    Znam osobiście rodzine co w 2009 o kredyt Open finanse się ubiegali. Pół bliźniaka
    chcieli kupić. Złożyli wszystkie wymagane papiery, kredyt chcieli w złotówkach bo
    nawet nie wiedzieli że można inaczej.
    Za tydzień telefon z Open Finanse że mogą wnioskować tylko o kredyt w PLN decyzja
    negatywna. Zgodzili się, za kilka dni tel że decyzja negatywna ale bank może zmienić
    zdanie jak w pakiecie wezmą "plan oszczędzający(250zł miesięczna składka)
    Wzięli, dom kupili, kredyt spłacają.
    Wtedy ich nie znałem, bliźniaka kupili niedaleko ode mnie, teraz się przyjaźnimy i tą
    historię opowiedzieli mi nie dawniej jak w zeszłym tygodniu.
    Wg mnie to idealnie pasuje pod:
    ""Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę
    do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia
    jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat
    8."
    Tylko trudno udowodnić
    W międzyczasie z przewalutowano im z USD na PLN krojąc dodatkową prowizję