  • Data: 2016-08-23 16:48:40
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 16:36:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > Bo ja jak brałem kredyt to poszedłem do swojego banku. >Dali mi takie
    > warunki, że wyturlałem się na ulicę ze śmiechu.
    > Poszedłem gdzie indziej i dostałem.
    A no widzisz, bo jesteś zorientowany w temacie i wiedziałeś ze z tej oferty możesz
    się pośmiać bo dostaniesz taniej. Być może gdyby wszyscy byli tak wyedukowani jak Ty
    to by problemów z kredytami "walutowymi" nie było
    Adam Sz też się nie dał namówić na kredyt w CHF ale śmiem podejrzewać że tylko
    dlatego że wcześniej już się na walutowym produkcie naciął(jak sam zresztą pisał)
    Operator koparki i laborantka niekoniecznie to wiedzą, i zaufali banksterom.
    Od samego początku pisze że wg mnie banki wtedy nie postępowały uczciwie. Kwestia
    tylko ile da się w sądach udowodnić. Linkowałem wypowiedz byłego prezesa jednego z
    banków, linkowałem też inne artykuły jak to wtedy promowano kredyty "walutowe"