eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dom...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu? › Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
  • Data: 2016-11-17 02:20:23
    Temat: Re: ...Odkurzacz do popiołu z kominka, z pieca c.o., do pyłu?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Google na grafikach pokazuje ze ten Twoj to raczej do dywanow byl. A my, ja, tutaj
    raczej o takich odkurzaczach co maja zbiornik od pietnastu litrow wzwyz. I sa wsrod
    takich odkurzaczy co maja filtr, worek, cyklon. Mam taki odkurzacz z filtrem. Do
    normalnego sprzatania w domu jest ekstra, ale przy pylach z szlifowania gipsu czy jak
    popiol wciagac to sie filtr od razu zapycha. Tak samo bedzie z odkurzaczem z workiem.
    A w cyklonie za oddzielenie pylu robi fizyka pod postacia sily odsrodkowej. Jakis
    szczatkowy filtr na ssaniu turbiny jest, ale on praktycznie sie nie zapycha bo do
    niego zadne pyly nie dochodza tylko czyste powietrze.