    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 7 Jul 2013 18:45:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odmienne podejście do budowania.
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 01:49:44 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ale to co piszesz dotyczy dzieci tak do dziesiątego roku życia. Starsze mają inne
    potrzeby niż zrywanie jabłek. Chyba nie zauważyłeś że Świat się trochę

    Wszystko zalezy od ludzi. To napisz wprost - co wnuczek moze zrobic w
    mieszkaniu u dziadka, czego nie moze zrobic w domu? No nie ma takiej rzeczy :)
    W domu zawsze bedziemy mieli wieksze mozliwosci.

    [...]
    > na wsiach. Po wojnie 35% przeniosło się do miast. 70 lat to za mało żeby
    > zostać miastowym i jakieś ciągoty do grzebania się w ziemi zostały. Jestem

    Tu nie chodzi o grzebanie w ziemi tylko o obcowanie z natura :) Tego
    NIGDY z ludzi nie wyplenisz - to nie siedzi w nas od czasow wojny tylko
    od poczatku powstania ludzkosci :) Pozatym Ty sie uparles, ze miasto to
    mieszkanie, a dom to wies / przemiescia. A ja Ci powtarzam, ze jest zapewne
    setki tysiecy domow w miescie. Ja mieszkam w miescie ~50 tys mieszkancow,
    do niedawna bylo ponad 100 tys ale sie poodlaczaly mniejsze miejscowosci z
    powiatu i zostalo 50 tys. To nie jest duze miasto ale miasto :) Mieszkam
    w centrum - w promieniu 1km mam dwa najwieksze osiedla w miescie - mieszka
    tu z 10 tys ludzi. Zapraszam do mnie - jak siadziesz na srodku ogrodka to
    pomyslisz, ze jestes na jakims totalnym zadupiu - bo slychac tylko cwierkanie
    ptakow - a za malutkim lasem zyje kilkanascie tys. osob :) Do rynku mam 15
    minut piechotka, do sklepu/kosciola/przychodni/szpitala/barow 1-5 minut :)

    > miastowy od kilkunastu pokoleń. Żona tak samo miastowa od kilkunastu pokoleń. Nigdy
    nas nie kręcił ogródek, działka itp. Takie zajęcia są dobre dla tych co nie potrafią
    sensownie zagospodarować wolnego czasu. Życie jest za krótkie żeby

    Mam inne zdanie na ten temat :) Jeszcze napisz, ze zwierzat nie lubisz
    to juz bede mial o Tobie zdanie wyrobione :]

    > produkcyjnym. Reszta to emeryci. Może idź kiedyś do teatru to sam ocenisz ile
    > tam staruszek przychodzi. Możesz się mocno zdziwić jak ich dużo będzie.

    Nie lubie teatru. A pisalem o kinie, bo sam zaczales o kinie :)
    To co jeszcze taka babcia / dziadek moze robic w mieszkaniu, czego nie moze
    zrobic w domu?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.