  • Data: 2013-07-08 23:09:45
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 23:05:14 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Jasne ze można przejechać się do miasta i pójść do teatru czy muzeum. Zakazu nie
    ma. Żebyście jeszcze to robili.

    A jakbysmy mieszkali w centrum miasta to automatycznie bysmy zaczeli
    chodzic?? To czy ktos chodzi do teatru nie zalezy od tego gdzie mieszka,
    tylko czy lubi i czy mu sie chce. Ja teatru nie lubie - wole sobie pojezdzic
    motocyklem bez wiekszego sensu i co mi pan zrobi? ;)

    > Wydaje Ci się że jak napiszesz że jest wspaniale to od razu tak się zrobi.

    Tak, tak - i dlatego swiadomie wybralem mieszkanie w domu i wydalem na to
    pol banki - wlasnie dlatego ze wydawalo mi sie, ze to lubie :-) Nie przyjmujesz
    do swiadomosci ze nie kazdy lubi beton :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.