  • Data: 2013-07-09 00:10:06
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: jan dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kurde!
    Kogut mnie przekonal!Przeprowadzę się chyba do Łodzi,tak tam fajnie!tylko...ja lubię
    morze,a nie wiem,który tramwaj tam jeżdzi..
    A poważnie:Wszystkiego nigdy nie zobaczysz,czy spróbujesz.Życie to ciągly wybór.I-NIE
    WOLNO nam narzucać innym swojego punktu widzenia jako jedynie slusznego.
    Chcesz mieszkać wŁodzi-twoja sprawa.Ja wolę zadupie,choć mieszkalem w stolycy-to mój
    wybór.Resztę świata mogę zwiedzać.