  • Data: 2013-07-24 14:37:32
    Temat: Re: Odmienne podejście do budowania.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 24 lipca 2013 09:31:49 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
    > Dnia Tue, 23 Jul 2013 12:49:55 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > napisał(a):
    >

    > Sprawdzam, pokaż karty!
    >
    > Ooooo....
    >
    > Blef.
    >

    > http://bip.uml.lodz.pl/_plik.php?id=34300
    >
    > Sprzedaż nieruchomości rzez Urząd Miasta Łodzi w formie przetargu - ul.
    >
    > Orla.
    >
    > https://maps.google.pl/maps?q=%C5%81%C3%B3d%C5%BA,+o
    rla&hl=pl&ie=UTF8&sll=53.055894,18.504557&sspn=2.747
    216,5.267944&hnear=Or%C5%82a,+zgierski,+%C5%82%C3%B3
    dzkie&t=m&z=15

    > No, samo centrum Panie, prawie Piotrkowska.
    >

    > OK, przejdzmy do meritum:
    >
    > cena: 175 290 za 59,80 m2 - jakieś 2,9tys. za metr w cholerę daleko od
    >
    > centrum, za Zgierzem.
    >

    > Nie chce mi się dalej szukać bo po co. Lokal na Piotrkowskiej na 7 zł za
    >
    > metr2 - jasne, słonie są różowe. Na Piotrkowskiej Urząd Miasta ma lokale,
    >
    > ale to ich siedziba.
    >

    > --
    >
    > Franc

    Ulica Orla 17/19 to praktycznie centrum Łodzi. Są tam kamienice w których mieszkała
    kadra kierownicza zatrudniona u fabrykantów. Bardzo ładne mieszkania. Okolica
    spokojna. Do centrum handlowego wielkości małej wioski ze 150 metrów. W okolicy kilka
    parków z Palmiarnią włącznie. Za centrum Łodzi uważany jest powszechnie Plac
    Wolności. Bo to od niego rozchodzą się ulice. Do Urzędy Miasta na Piotrkowskiej na
    piechotę z ulicy Orla jest do 10 minut. Chciałeś grać znaczonymi kartami ale się nie
    udało. Może dalej nie szukaj bo się już wystarczająco ośmieszyłeś. W Łodzi w 1939
    roku mieszkało o 50 tysięcy ludzi mniej niż dzisiaj. Teraz mieszka trochę mniej niż
    720 tysięcy. Mieszkali na obszarze na oko 4 razy mniejszym niż teraz. Ciekawostką
    jest że w 1918 roku Łódź była chyba jednym miejscem na Ziemi gdzie na 1km2 przypadało
    chyba 13 tysięcy ludzi. W interesie fabrykantów było żeby ludzie mieli gdzie
    mieszkać. Stąd bardzo duża nadwyżka mieszkań w Łodzi. Wojna oszczędziła Łodź. Manewr
    Armii Czerwonej polegający na obejściu Łodzi spowodował że jako nieliczne miasto w
    Polsce byłą praktycznie nie zniszczona. Na ulicach Łodzi nie było żadnych walk. W
    czasie wojny Łódź została wcielona do III Rzeszy i jako bardzo duże przemysłowe
    miasto, wtedy niemieckie, rozwijała się.