    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <1wdhdhv0ifs5i.jgyesq703k4r$.dlg@40tude.net> <mqu7iv$ftb$1@dont-email.me>
    <srps4yykpbyx.1pfhtvtdej77t$.dlg@40tude.net> <mqvoii$qev$1@dont-email.me>
    Date: Tue, 18 Aug 2015 20:03:27 +0200

    Dnia Tue, 18 Aug 2015 12:06:02 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Co rozumiesz pod terminem "niewolnik klimy"?

    Uzależnienie od klimy. To coś w stylu uzależnienia od prądu elektrycznego
    33333-]

    > Nie wiem co to znaczy "klima w aucie pracowała zbyt często"
    > (u mnie się nastawia temperaturę jaką lubisz i nic nie ruszasz)

    Mamy klimę manualną, specjalnie szukaliśmy samochodu z taką. Właśnie
    dlatego, aby była możliwość włączenia/wyłączenia i regulacji w zależności
    od warunków.

    > ale nie to jest interesujące - co mnie ciekawi to jak stwierdziłaś
    > ponad wszelką wątpliwość, że to właśnie klima była powodem
    > Twojej poważnej choroby a nie po prostu jakaś bakteria/wirus?

    Powodem mojej choroby było PRZEZIĘBIENIE.
    Nie myl POWODU z CZYNNIKIEM CHOROBOTWÓRCZYM.
    --
    XL
    "Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda