  • Data: 2016-09-17 12:18:09
    Temat: Re: Odpływ w garażu
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.09.2016 12:02, Mateusz Bogusz wrote:

    > W tym zdaniu zakładasz że chciałem coś oszczędzić? Jak mogę oszczędzić
    > na czymś, o czym nie wiem.

    przecież wpisujesz w wyszukiwarkę dwa wyrazy

    https://duckduckgo.com/?q=uziom+fundamentowy&t=ironb
    rowser&iax=1&ia=images&iai=http%3A%2F%2Fstrzecha.eu%
    2Fforabud%2Firbis_uziom_01.jpg

    i masz wszystko na ten temat.

    Teraz taka będzie różnica, że jak będą sezony burz wiosennych i
    jesiennych to radzę Ci zrobić rozłącznik całej instalacji i rozłączać
    się od zakładu energetycznego.

    A tak z pomocą zestopniowanej ochrony pewnie wiele by się nie stało i
    żadnego TV nie straciłbyś. Zobacz w BTS-y wali i jakoś sieć komórkowa
    niespecjalnie sie psuje.
    Takie dociąganie wysokoimpedancyjnego uziemienia z zewnątrz to oszustwo.
    Zamontują ci coś co nie działa. Jak te wykrywacze materiałów wybuchowych
    w Iraqu za łapówki :-)

    http://next.gazeta.pl/internet/1,104530,17081301,To_
    mial_byc_niezwykly_wykrywacz_bomb_i_narkotykow_.html

    Teraz żeby naprawić brak uziomu fundamentowego to trzeba będzie nieco
    tam nawbijać i połączyć pod ziemią wbte szpilki. Robota na 2 dni albo
    więcej.

    A gdybyś zrobił uziom fundamentowy to za cenę rolki bednarki już by
    wszystko było i by działało.