  • Data: 2010-12-17 00:17:29
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:131wnvsjk9hdx.gb05qwhn7qzz.dlg@40tude.net...

    > Otóż to. Poza tym do wszystkiego tak te spaliny??? Wystarczy juz
    > kosiarka-śmierdziuch, której nie cierpimy, no ale jest, przydaje się -
    > kiedy MŚK nie ma czasu, to ja mogę sama skosić tu i ówdzie co
    > najpilniejsze. MŚK, kiedy tylko się da, to bierze kosę i macha nią z
    > lubością.

    Też lubiłem prace ręczne, ale czasem ilość pracy przekraczała moje ręczne
    możliwości i wtedy przydają się maszyny. Tobie przydałaby się odśnieżarka na
    gąsienicach, nie"buksuje" w śniegu:
    http://odsniezarki.magdziarz.pl/kategoria/profesjona
    lne-odsniezarki-na-gasienicach
    Oczywiście ceny dla niektórych zaporowe, ale można kredyt wziąć.
    Tu juz bardziej przystępne:
    http://www.nilpol.pl/odsniezarka-mtd-me-66t-gasienic
    e,p,832.html
    Podobno masz traktorek, przypomnij - prawie wszystkie maiły albo lemiesz,
    albo wirnik, może gdzieś by się znalazło wyposażenie.