  • Data: 2017-08-23 13:37:09
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 13:14:53 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > zapchać. Zbiorniki z, za przeproszeniem, gnojowicą nagrzewają się same
    > z sienie do jakichś 60 stopni. Tam da się wodę grzać wprost.

    Tzn. twierdzisz, że domowe szambo nagrzewa się do 60 stopni?
    To bzdury jakieś :) Rozpisałeś się trochę bez składu i ładu - konkretnie
    napisz jak chcesz wyciągać ciepło z prysznica i wanny tak, żeby to było
    opłacalne. Moje roczne zużycie CWU to 360 pln. Niech Ci będzie nawet,
    że odzyskamy całość. Zwrot musi być krótszy niż 10 lat. Czyli do wydania
    poniżej 3,6k pln.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.