  • Data: 2009-01-07 12:01:29
    Temat: Re: Odzysk ciep_a z wentylacji
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 12:18, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale to mój śiadomy wybór a każy robi jak chce.
    Oczywista oczywistość!
    ;-)

    > Zreszta bzykajacy gdzieś w kącie domu rekuperator i jego 100W jakoś mi nie
    > odpowiada.

    Za to bzykające chmary komarów to super sprawa ... ;-)
    Buszujący po domu złodzieje też ....
    No i ten uspokajający szum rozpędzonych samochodów ...
    Zajefajna spraw.. naprawdę!
    :-))))

    Zreztą na wsi podobnie: Komary, muchy, szczekające lub wyjące psy,
    piejące koguty,traktory ... sama przyjemność.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.