  • Data: 2016-05-17 10:45:39
    Temat: Re: Odzysk deszczowki
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce tez mieszkac w Niemczech, choc wielu moich znajomych
    > zamieszkalo w Goerlitz i sa zadowoleni z tej decyzji.
    > Tutaj jestem u siebie. Mam taka prace ze duzo podrozuje - w 80% po
    > Europie. Kazdy kraj ma swoje wady i zalety i z kazdego z nich chcialbym

    Moja żona jest Panią od kadr.
    I też pracuje w całym UE.
    I wyszło jej że w Polsce państwo najmniej zabiera z pensji.
    Prywatna służba zdrowia?
    Cóż na kaszel jest panaceum.
    Chociaż już w Krakowie do pediatry wole iść na NFZ
    bo prywatnie w sezonie jest ciężko z terminami.

    Ale jestem ciekaw czy prywatnie usuną Ci migdałki?
    Nie mówiąc o onkologii czy kardio.
    Z innej bajki.
    Żona chciała pójść na "rehabilitacje" z prywatnego ubezpieczenia.
    Tak oczywiście mamy.
    Tylko że należy się pani 10 spotkań po 30 minut.
    A jeszcz z innej bajki.
    Kuzyn na sląsku pracuje w jednej z lepszym klinik kardio.
    Wiesz ile kosztuje 24h na intensywnej terapii.
    17 tysiecych złotych.
    Wiadomo prywaciarz zrobi to za połowe.
    To i tak to jest 8 tysięcy.
    Czy Twój prywatny pakiet pokrywa takie leczenie,

    I jeszcze z innej bajki.
    Każdy zawód ma swoje ciemne strony.
    Ale lekarz też człowiek i robi błedy.
    Problem że prawnicy też szukają roboty.
    Efekt?
    Na SOR neurolog czy stoisz czy leżysz wysyła Cie na tomografie.
    Bo jak by coś to zrobił Ci wszystkie badania.
    A że w tym czasie ktoś bardziej potrzebujący mógł mieć zrobione.
    Coż on ma czyste papiery.