  • Data: 2020-12-13 09:32:13
    Temat: Re: Ogórki obieracie od kwiatu czy od łodygi?
    Od: - <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 12 grudnia 2020 o 12:13:28 UTC-6 ToMasz napisał(a):
    > do wszystkich:
    > nie mieszajcie do tego Chińczyków i Japończyków.

    Specjalnie w mojej odpowiedzi nic o nich nie pisalem.

    > Wszyscy negujecie mój pomysł.

    Bo jest glupi. I okrutnie ignorancki.

    Ja cie rozumiem. Ale w praktyce jezyk nasz jest calkiem dobry i calkiem precyzyjny.
    Prawie rownie precyzyjny jak niemiecki.
    I sporo jasniejszy od angielskiego w ktorym kontekst jest bardzo wazny.

    Kiedys czytalem artykul gdzie ktos probowal wyjasniac ze jezyk jakim sie posluguje
    narod ma wplyw na to czy ten narod ma latwiej rozumowac logicznie.
    Niestety to tylko niepodparte niczym gadanie na poziomie niemieckiej eugeniki z
    czasow 3 rzeszy.

    Daj se spokoj.