  • Data: 2012-07-27 18:24:03
    Temat: Re: Ogrody działkowe.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Jul 2012 02:17:28 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > To się kopie gigantyczną dziurę w ziemi, robi się parking podziemny i na poziomie
    "zero" przywraca się trawniczki, krzaczki i ławeczki...

    W tym konkretnym przypadku nie ma miejsca ani warunków na "gigantyczną"
    dziurę, takie coś można sobie robić na otwartym terenie, gdzie wokoło
    pozostanie jeszcze miejsce na tzw czynności operacyjne - jak pisałam to
    stara część miasta, jest ciasno, bezpośrednio wokół skweru są stare
    kamienice, nie można im było podkopać fundamentów, bo zawaliłyby się. A
    skwer był po prostu szcz...nią dla okolicznych psów i miejscem posiadówek
    dla meneli.
    Ponadto pod skwerem jest SKAŁA - centrum Kielc jest posadowione na skale.

    > A kierowcy i ich pierwszeństwo do wszystkiego w Polsce... Nie mogę tego
    zrozumieć...

    W tym konkretnym przypadku nie chodziło o dobro kierowców, lecz obywateli
    przybywających z całego województwa w celu załatwienia życiowo ważnych
    spraw i obywatele ci mają prawo do wygodnego dotarcia do wszystkich
    poprzednio wymienionych instytucji, skoro po zakmnięciu ruchu na większości
    uliczek w centrum nie ma jak dojechać bezpośrednio do tych instytucji i
    trzeba gdzie parkowac, zeby móc dojść.
    --
    XL