  • Data: 2010-10-20 17:56:03
    Temat: Re: Ogrzewac elektrycznie czy wymienic kaloryfery ?
    Od: "Evanduril" <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    > A czym ogrzewasz te kaloryfery żeliwne? I co z nimi jest nie tak, że
    > chcesz je wymienić (poza względami estetycznymi, bo to "stare
    > kaloryfery")?

    No, same sie ogrzewaja woda z rur :) Ida rury przez caly pion, u mnie sa
    odpowietrzniki i przy okazji przylacze do moich kaloryferow.

    > Może lepiej pomyśleć nad ociepleniem, ponaciskać wspólnotę o
    > ocieplanie ścian i poddasza, albo zrobić partyzantkę (ale zawsze to
    > coś) i ocieplić od wewnątrz, przynajmniej sufity i ściany zewnętrzne?

    Sek w tym, ze mieszkanie juz wlasnosciowe i spoldzielnia nic nie zrobi, a
    caly budzet jaki jest plus kredyt trzeba bedzie wziac na remont dachu.

    > Można też poprawić grzanie dając piankowe otuliny na rurki od
    > kaloryferów (pod warunkiem że to twoje CO, i masz tych rurek dużo w
    > domu, a nie tylko 40cm podpięcia do pionu i koniec).

    3 pokoje w kazdym z pokojow do kaloryferow dochodza rury, ale to roznie, w
    okolicach 30 cm w poziomie i kolo 50-60 w pionie.

    --
    Jacek Sawicki