  • Data: 2013-03-26 08:59:53
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 17:20:49 UTC+1 użytkownik s_13 napisał:
    > taaa... szczególnie w mojej sypialni, łóżko, szafa, szafki... z 10 zostaje >jakieś
    3m2 podłogi, a tu też chętnie bym widział jakiegoś miłego dla stóp >futrzaka

    Bo planując podłogówke trzeba tez troche o umeblowaniu pomyśleć. Skoro jak piszesz
    masz w sypialni szafę, szafki i jeszcze chciałbyś dywan to podłogówka trochę bez
    senu.
    My np w całym domu nie mamy żadnego dywanu a ilość mebli świadomie ograniczona do
    minimum- w sypialni niewielka komódka, duże łózko(na nogach więc przy ew. podłogówce
    to nie problem)i dwie szafki nocne. W salonie tez tylko niewielka ława przy komplecie
    wypoczynkowym i w drugiej częsci duzy stół i krzesła. W kuchni meble na nóżkach.
    Jedno spore pomieszczenie na piętrze to tzw garderoba i tam trzymamy ciuchy no i na
    parterze w wiatrołapie duzy wieszak/szafa na kurtki , buty itp.
    Niestety ale budując chałupe w 2007/2008 jeszcze byłem mało uswiadomiony;) i
    podłogówkę zrobiłem tylko w salonie, kuchni i łazienkach. W sypialniach są grzejniki
    i to był największy błąd naszym zdaniem. W kolejnym domu podłogówka będzie na całości

    > BTW nie widzę nic złego w mieszaniu systemów, każdy ma swoje wady i zalety, >choć w
    takim wypadku grzejniki warto przewymiarować i zasilać nieco niższą >temperaturą niż
    typowo "grzejnikową"
    Gdybym miał podłogówkę w sypialniach to bym wyregulował ją tak aby utrzymywać tam
    cała dobe 19stc i nie bawił sie w żadne obniżanie/opodwyższanie temperatur. Grzejniki
    wtedy zbyteczne. W lązienkach mam grzejniki łazienkowe podłączone do CO- tez kasa
    wydana na darmo bo wcale ich nie włączamy- wystarczy ogrzewana podłoga.