  • Data: 2013-03-29 23:30:38
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 21:04:16 UTC+1 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > To trochę nie to samo ...
    > Ciężko porównać połozenie samemu ocieplenia na poddaszu w lato , gdy są tam
    > temperatury po 40-60 stopni jak się z człowieka leje , gryzie wełna ,
    > pozycje przy ociepleniu są mało komfortowe , gdzie człowiek pada z sił , do
    > dziergania w ciepełku przy herbatce ...

    I tu dochodzimy do sedna - moze po prostu musisz popracowac nad kondycja fizyczna?
    :-) Moj tesc mawia ze slaby to sie i przy sraniu spoci :D Dla normalnego faceta zadna
    praca na budowie nie powinna byc az tak wykanczajaca, nawet jak dla babci dzierganie
    szaliczka przy herbatce. A ocieplenia nie trzeba robic w lato - ja robilem wczesna
    wiosna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.