  • Data: 2013-03-29 23:36:34
    Temat: Re: Ogrzewania podłogowe - juz za późno?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu dochodzimy do sedna - moze po prostu musisz popracowac nad kondycja fizyczna?
    :-) Moj tesc mawia ze slaby to sie i przy sraniu spoci :D Dla normalnego faceta zadna
    praca na budowie nie powinna byc az tak wykanczajaca, nawet jak dla babci dzierganie
    szaliczka przy herbatce. A ocieplenia nie trzeba robic w lato - ja robilem wczesna
    wiosna :)
    > pozdr.

    To jest tak, że na budowie, przy uczciwej i solidnej pracy nikt nie
    wytrzymuje więcej niż 8-9h. Musi tylko naprawdę zasuwać, a nie wałkonić się.
    Tak mi przekazano przed rozpoczęciem budowy i tak też obserwowałem.
    Goście z gatunku "żyła", widać ze wprawieni w bojach, a jak przychodziła
    17 to życia w nich nie było. Oczywiście nie zawsze, były momenty
    luzackie, ale przy mocnych tematach typu deka, murowanie dostawali w
    kość i nawet gadać im się nie bardzo chciało.

    Miłego.
    Irek.N.