  • Data: 2009-12-30 13:14:51
    Temat: Re: Ogrzewanie
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "w_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hh5hiv$sua$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jak sam napisałeś- trzymały do rana, czyli najcieplej w nocy. Tego właśnie
    > chcę uniknąć. W nocy wystarczy mi góra 18 stopni, natomiast piec grzeje
    > się na II taryfie, więc całą noc i równocześnie oddaje ciepło. Z tego co
    > czytałam o akumulacyjnych wynika, że trzymają ciepło w zapasie i oddają
    > wtedy gdy ja tego oczekuję, kaflowy tylko trzyma zapas.

    Ubieraj na noc piec w styropianowy płaszczyk, rano go odsuwaj nieco od pieca
    i będzie git.
    Pomyśl, jak estetycznie by można to wykonać.
    Zresztą, piec mógłby być obudowany na stałe, ze szparą między styropianem a
    piecem.
    Na dzień wystarczy otwierać otwory do tej szpary albo zastosować jakiś mały
    wentylatorek.