  • Data: 2009-12-27 21:43:25
    Temat: Re: Ogrzewanie
    Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare pisze:

    > A może ogrzewanie wodne z normalnym kotłem elektrycznym CO, np kospel ?
    > Jeżeli chcesz grzać w II taryfie to oprócz kotła będzie potrzeby
    > dodatkowo zasobnik - bufor ciepła. Kocioł będzie grzał wodę w buforze w
    > nocy korzystając z II taryfy a w dzień kaloryfery będą sobie pobierać
    > ciepło z bufora zgromadzone nocą. Regulację masz wtedy w każdym
    > pomieszczeniu na grzejniku i w razie potrzeby równomierne ciepło w całym
    > domu.

    Czyli zamontowanie grzejników-kaloryferów w całym mieszkaniu? Ma swój
    plus, tak jak napisałeś równomierne ciepło w całym domu.
    Natomiast minus na tę chwilę- koszty tejże inwestycji, więc na jakiś
    czas należałoby ją odłożyć, ale może faktycznie lepiej odłożyć,
    przemyśleć i zrobić tak żeby było dobrze.
    --
    w_e