  • Data: 2021-01-03 19:00:58
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Jan 2021 19:18:19 +0100, m4rkiz
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > Myślę że skończyłbym czytać tą 'fachową' poradę po dotarciu do "w
    > domu
    > wyposażonego".

    No dobrze, a jaka jest skala porad w takich portalach w temacie "nie
    rób mieszanego"?

    Ja dwa lata temu gdy jeszcze się wahałem czy robić mieszane (wg
    sugestii fachowców oraz znajomych mających mieszane) zadałem tutaj
    taki sam wątek. I w efekcie zdecydowałem się na tylko podłogowe.
    Izolacja ma znaczenie. Duże straty, źle zaprojektowana podłogówka,
    ograniczenia w możliwości jej grzania (producent paneli nie pozwala
    na więcej niż 29C) może spowodować niedogrzane pomieszczenia.

    --
    Marek