    Subject: Re: Ogrzewanie domu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <10p01hkxflgdm$.3bpkj5cyccq7.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <r...@4...net>
    <5ff33e38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <1x8mgcoodtw9g.1un3jpig4zjhw$.dlg@40tude.net>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2021 20:57:22 +0100

    > [-] ciach głupoty.
    > Miałeś sprecyzować co to "urządzenie grzewcze". Nie zrobiłeś tego.
    > Miałeś udowodnić że częste wyłączanie "urządzenia grzewczego" wpływa na
    > straty. Nie zrobiłeś tego. Powtórzyłeś jedynie swoje pustosłowne prawdy
    > objawione.
    > Każdy który wypowiada się na temat regulacji tempertury bez używania
    > takich pojęć jak stała czasowa czy czas martwy obiektu, regulacja
    > dwustanowa PID, pojemność cieplna czy przewodność cieplna, histereza,
    > czy też wypowiadając się zaniedbuje narysowanie choćby przybliżonego
> [...]

    Czyli przyznajesz, że jesteś głupcem.

    Wiele razy to tłumaczyłem na grupie dlaczego tak jest, że im więcej
    taktuje urządzenie grzewcze to tym jest mniejsza jego sprawność.

    Jak ktoś tego nie rozumie, bo miał pod górkę do szkoły i nie zna praw
    fizyki to już jest jego problem.

    Jeżeli chodzi o nazewnictwo to tak się składa, że jestem automatykiem i
    język specjalistyczny znam, bo nie dość, że tego się uczyłem to i
    jeszcze mam za sobą ponad 30 lat praktyki w tym zawodzie. Tylko, że ja
    tutaj dyskutuję z głupcami, którzy nie rozumieją nawet prostego, wręcz
    bym powiedział prymitywnego języka, a co dopiero by było gdybym zaczął
    używać pojęć typowo specjalistycznych np. obiekt regulacji, uchyb,
    regulacja dyskretna, regulacja proporcjonalna, całkowanie,
    różniczkowanie, inercja, sprzężenie zwrotne ... itp., czyli pojęć
    zrozumiałych tylko dla garstki userów.

    Tak więc misiu skończ już z tymi swoimi "mądrościami", bo kolejny już
    raz z rzędu trafiasz "jak kosa w kamień".