  • Data: 2021-01-04 21:31:44
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nieporozumieniem jest gdy ktoś porównuje stary układ grawitacyjny
    > (z grubymi rurami) do tego samego układu (z tymi samymi rurami)
    > ale z pompą obiegową i nowoczesnym kotłem gazowym.

    Nieporozumienie jest dopiero, gdy ktoś do nowoczesnego kotła
    gazowego z pompą obiegową dorabia instalacje z rurami grubymi
    jak do grawitacyjnego. Ale większość "fachowców" od robót
    rurzanych tak doradza swoim ofiarom (będziesz pan zadowolony).
    Może nawet wszyscy tacy. Przynajmniej spośród tych, co mi weszli
    w drogę.

    --
    Jarek