  • Data: 2021-01-05 15:34:11
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-05 o 01:41, Marek pisze:

    > To nie jest żaden pan magister,  jedynie samouk-fascynat, który
    > podnosi swoją w gruncie rzeczy rudymentarną wiedzę do rangi co
    > najmniej odkrycia Bozonu Higgsa. Traktować ostrożnie, nie dotykać.

    Skoro użyłeś tak trudnego w wymowie słowa "rudymentarna" wiedza to
    przyznajesz, że moja wiedza jest powszechnie znana i jest zgodna z nauką.

    Skoro moja wiedza jest zgodna z nauką, a ty zaprzeczasz temu co piszę to
    znaczy, że Twoja wiedza nawet nie jest w zakresie rudymentarnym.

    Wniosek chyba sam się nasuwa. Z resztą Twoje wypowiedzi same świadczą o
    tobie i o poziomie Twojej wiedzy.