  • Data: 2014-01-07 22:15:55
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne koszty?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-04 22:20, Robert pisze:

    > Ostatnio odwiedziłem dziadków żony. Mieszkają w stareńkiej kamienicy,
    > metraż mieszkania ~55-60 m2.
    > Ogrzewają elektrycznie. Jak na baaardzo leciwych ludzi przystało, mają w
    > mieszkaniu często "ukrop" nie do zniesienia.
    > Miesięczny koszt energii elektrycznej wg Dziadka to około 160-170 zł.
    > Ogrzewają elektrycznie również cwu. W kuchni mają butle gazowe do kuchenki.
    > Mają dwie taryfy; większość energochłonnych prac/czynności starają się
    > wykonywać oczywiście w tej tańszej taryfie.
    > Jeśli Dziadek nie fantazjuje (a nie widzę powodu, dla którego miałby),
> [...]

    Ja tam w to nie wierzę. Mam mieszkanie 80m2 grzane centralnym z kotłem
    elektrycznym i na dzień dzisiejszy za prąd wychodzi średnio miesięcznie
    500 zł w zimie (od listopada do marca). W tym jest prąd użytkowy i
    grzanie cwu. W miesiącach letnich za prąd wychodzi ok. 250 zł. Ale
    mieszka w nim 6 studentów, każdy ma pewnie kompa i raczej nie oszczędzają.

    Mieszkanie w poniemieckiej kamienicy z grubej cegły z nieszczelnymi
    oknami :)

    Pozdrawiam,
    MW