  • Data: 2012-11-20 16:32:28
    Temat: Re: Ogrzewanie gazowe - koszt
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZS wrote:

    > Ja 180m2 BK + 10cm styro (garaż w domu) 2 dwie osoby i dziecko, temp. 21
    > w dzień 20 w nocy (małe dziecko), woda ogrzewana gazem od 10
    > października do 10 lipca spaliłem 160m3 gazu. Piec zwykły z komorą.

    Dom z lat 70 ubiegłego stulecia, nieocieplony, dwa piętra ( w sumie okoo 160
    m2),w całosci podpiwniczony, dwa gospodarstwa, 5 osób, woda grzana gazem,
    pranie częściowo też (pralka pobiera ciepłą wodę), temperatura w okolicach
    20 stopni. Okrągły rok zużycie gazu - 3143 m3. Ale wiosną/jesienią
    ogrzewanie częściowo drewnem.
    J.

    www.kontestacja.com